neděle 18. července 2010

Miley Cyrus je mým vzorem , inspirací .

Dokázala něco , co žádný jiný teaneger . Říkám vám : Zbožňuji jí .
Chtěla bych vypadat aspoň jako ona - smutná zpráva je , že se jí nepodobám takže to asi nepůjde :D

14 dní jsem tu nebyla , byla jsem s kamarádama na táboře . Byla tam hrozná sranda :) jsem ráda , že jsem tam jela , i když vedoucí byli opravdu strašní . Řvali na nás , jako kdybychom byli malí - aneb poučení pro 15leté : Zastavte se u silnice !...IGNORE....Zastavte se u silnice !
Copak jsem malá ? Snad to vím , ne ? Nepochopím vážně.

teď jsem doma sama, pojídám muffin a piju mlíko - absťák , 14 dní jsem já , na mléku závislá neměla mléko . Jak jsem to jen mohla přežít ? Druhá věc co nepochopím.

A co vy děláte tak přes prázdniny ? :) Snad se nenudíte doma !

Fajn , inspirace Miley je možná vidět , ale co :D



















x

9 komentářů:

  1. na tabore jsem nebyla hodne dlouho :D od paty tridy :D :)) ae aspon sis to uziila :))
    miley je pekna inspirace :)) a jde videt ze se od ni inspirovala ;) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Na tábor by mě NIKDO v životě nedostal:D:D..Hlavní je že sis to užila:))..Co dělám o prázky?:D:D..Chodím občas ven..a teď jedu sis v neděli do tý Prahy:D:D..

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to..taky si kupuju nějaké podobné věci jako Miley, já ji taky zbožňuju a taky tak chci vypadat :) :D kupuju si volny tricka, nosim vojenskou zelenou, cernou, bilou, to co mil no..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná fotka ;) moc a moc :) na táboře,jsem dlouho nebyla ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, viděla jsem, že jsi fanouškem miley a tak jsem ti chtěla nabídnou zahraniční sbírku miley. Prosím napiš ještě máš zájem a já ti pošlu fotky :)
    (Baruschka24@yahoo.de)

    OdpovědětVymazat
  6. luxusní fotky ^^
    hééj :D taky sem závislá na mlíku :D
    já byla taky na táboře.. dokonalý ^^ už po sedmý :D neřešit.. ale jako naše vedoucí byli fájn.. oni nás brali jako dospělí co maj kdyžtak dávat mozor na ty malý .. (smradi malý, furt někde lítaj :// :D)

    OdpovědětVymazat
  7. áách, konečně někdo, kdo má taky rád Miley! :) když totiž ostatním řeknu, že bych chtěla vlasy, oči, uši, prostě cokoliv jako Miley, tak maj ostatní kecy :/ ale prostě Miley je dobrej vzor! :) áách, já teď jedu na tejden pryč, s prarodičema a kámošky rodinou .. doufám, že tam babča bere hodně mlíka, protože sem doma schopna vypít 5 litrů :DD

    OdpovědětVymazat
  8. me se libi jeji styl ^^

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat