pondělí 28. června 2010

5 hodin na castingu je opravdu vyčerpávající .

Včera jsem byla s kamarádem na castingu Česko Slovensko má talent . Šla jsem ho doprovodit , nic jsem tam dělat nešla . Víte , příští rok ale půjdu ! Říká se , že kdo nic nezkusí .... ne , nevím jak to pokračuje dál , jsem sklerotik prvního stupně .D .. když už jsme u strachu a trémy , právě čtu životopis Miley Cyrus . Čtu to pár dní a nemůžu se od toho odtrhnout . Nutí vás to číst dál a dál , až do konce . A na konci si jen řeknete :,,Páni ..´´ . Ale to už jsme někde jinde , teď k tomu strachu . Miley popisuje ve své knížce Miles To Go , předávání cen Grammy , které moderovala spolu s Cyndi Lauperovou .. ,, Postávali jsme za scénou ,klábosili o Stounech a jiné muzice - zdálo se , že máme stejný hudební vkus. A ona se na mě najednou podívala a prohlásila : Ničeho se neboj . Lidi promarní celý život tím ,že se bojí. Chyť měsíc do lasa.Ale nedělej to jen proto , že ti někdo povíd , že je to dobrý nápad´´ .
Mě se to líbilo , protože měla pravdu . Neskočíme bungee jumping , protože se bojíme . Neskočíme tandemový skok , protože se bojíme . Často neříkáme své názory , protože se bojíme reakce ostatních . Možná bychom se měli méně bát . Víte co si myslím ? Že já se přestanu bát všeho až tehdy , až skočím padákem z letadla a to si pište že to někdy udělám ! Budu pak mít sílu zvládnout a udělat cokoliv . Budu si říkat : Nic mě dnes nezastaví , dneska jsem skočila z letadla ... na ten den se těším . Vážně .

2 komentáře:

  1. achjo :) líbí se mi, že si tak odhodlaná ... a máš pravdu .. taky bych se měla přestat tolik bát :) ale na ten casting jít nemůžu :D jelikož nic neumim :D

    OdpovědětVymazat