čtvrtek 17. června 2010

I don´t wanna pretend love someone , but i do it now .


Zdravím ty , které neznám a i ty , které znám . Omlouvám se všem , že si opět zakládám novou stránku . Předchozí blogspot mi připomínal příliš mého ex , blog mě zase velice nebaví . Zkusím to tu rozjet , ale pochybuji , že se mi to podaří . Publikovat na blog ale asi stále budu .

Miluji trapasy ve skateshopech . Já , nebo-li nezkušená a neoskateshopovaná osoba , tam vždy vejdu a s BIG SMALE ON MY FACE pozdravím nahlas : ,,DOBRÝ DEN!´´ , natož mi ti kluci odpoví : AHOJ ! . Zčervenám , protože si uvědomím , že vlastně se ve skateshopech zdraví .... jinak XD .

Jo , vraťme se zpět k tématu , na blogu mě štve , že kdokoliv může vás najít , blogspot se mi zdá o tolik soukromnější . Nevím , čím to je , ale nechci na blog skoro už nic psát , protože by si to můj kluk mohl přečíst . Nechci aby o tomto blogspotu věděla sestra . NIKDO , koho znám .


And maybe I´ll sometimes write in english , because I love english . But i still have mistakes in my sentances , so ... sorry guys . I hate that i say my boyfriend : I love you too , but i don´t love him . I am really weird . I don´t wanna loose him . Maybe i don´t wanna be with him , but i don´t wanna be bitch , you know ? And i don´t wanna brake with him after 14 day lefts ><>

Be happy ,

Gabriele McCoy



2 komentáře:

  1. třeba vydrží :) já ti přeju aby vydrželo :))
    jo tak to mám podobně :D:) dobře nebudem to rozebirat :D rozeberem něco jinýho :)ae co ? :D asi budu taky dělat novej web hlavně kvuli soukromý .. :)

    OdpovědětVymazat
  2. nebudem řešit :D
    Daleko :/ Kraslice :) ( Karlovarskej kraj )
    tak to je zlý .. já můžu rozebírat to že mě máma posílá učit :/ :D však je konec roku , tak co chce ? :D :D
    jj přesně to je nejhorší.. to na blogspotu to můžeš zakázat, aby se ti to zobrazovala ve vyhledávači :))

    OdpovědětVymazat