pondělí 21. června 2010

Can we pretend that airplaines at the night sky like shooting stars ?

Chtěla jsem nečím začít , ale vlastně nevím čím . Tedy vím , ale rozvádět to nebudu ] protože bych se upsala . Dneska jsem se chtěla rozejít s Phamem , je mi to blbý , přes net , ale asi jinou možnost nemám . Včera mě tak naštval , vlastně ... naštve se kvůli každé maličkosti ! Říkala jsem si : To se mi snad zdá , on je takový ? Vlastně mám smůlu na kluky . Velkou smůlu. Nemůžu si najít žádného normálního . Achjo , strašně se mi líbí jeden cute vietnamec , ale on je tak známý že prostě .. ne :D achjo , ale on je tak jiný . Je tak v pohodě , není namyšlený , je nápomocný a úžasně tancuje :D
^_____^ ve škole se už neučíme . Tudíž prospím jednu hodinu za druhou , nebo jsme na počítačích . Možná přemluvím mamku , abych zůstala doma , protože to je taková nuda , že i doma je větší zábava .
Co budete mít na vysvědčení ? *___* já bohužel jednu 4ku , ale už jsem se s tím smířila / vlastně žádný proces aneb ACHJO , JSEM TA BLBÁ , MUSIM MÍT TROJKU .. nebyl . Hehe .

XOXO
Seobová .

1 komentář:

  1. rozejit jo ? :/ .. sme dvě co mají smůlu na kluky :/..
    taky už se neucíme a mame stejnou cinnost co vy :D

    OdpovědětVymazat